reklama

Princezná je už oukej (my sme akurát)

Naša dcéra má aj niekoľko bábik Barbie. Jedna z nich je, náhodou, černoška. Hovoríme jej africká princezná, tak ako to mala napísané aj na svojom pôvodnom domčeku, teda krabici.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Raz, pri ceste autom, mi zrazu dcéra hovorí:
"Teraz, keď už býva africká princezná u nás, už je oukej, pravda? Už nie je chudobná."

Prisvedčil som jej, že nie, už nie je chudobná, teraz má všetko čo potrebuje. Namiesto toho, aby som jej začal búrať predsudky typu - Afrika, tam sú všetci chudobní, som sa jej spýtal:
"A my sme akí, chudobní či bohatí?"

Trošku sa zamyslela a hovorí:
"Noo, my nie sme ani chudobní, ani bohatí, my sme akurát."

Potešil som sa. Veď vlastne "byť akurát" je tá najlepšia možnosť. Je to ako s topánkami - najlepšie sa chodí v tých, čo sú akurát. Malé tlačia a vo veľkých človek zasa ľahko zakopne.

Peter Petrov

Peter Petrov

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek milión Zoznam autorových rubrík:  praktickeAj tak sa dá ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu